מעמד diamond provider מטעם חברת אינויזליין

חיוך יפה יכול לחולל פלאים לביטחון העצמי ולהרגשה הטובה. עם זאת, מבוגרים רבים חוששים לעבור יישור שיניים בשל הסמכים המתכתיים המסורתיים אשר נראים יותר מידי לעין. יישור שיניים שקוף מציע פתרון דיסקרטי, חדשני ויעיל למי שמעוניין לשפר את חיוכו מבלי למשוך תשומת לב לא רצויה. זהו פתרון נפלא למבוגרים שמרגישים שיש משהו ילדותי עדיין בגשר או פלטה לשיניים, אך לא רוצים לוותר על האפשרות לשיניים ישרות ואסתטיות.

יישור שיניים שקוף Invisalign

Invisalign הוא טיפול אורתודונטי מהפכני אשר מטרתו להתאים פלטות שקופות ונשלפות לכל ילד, נער או מבוגר המעוניין לעבור יישור שיניים שקוף ובלתי נראה. הפלטות מיוצרות בהתאמה אישית, הן כמעט בלתי נראות וניתן להסיר אותן בקלות לצורך אכילה, שתייה וצחצוח שיניים. שלא כמו סמכים מסורתיים, Invisalign אינו משתמש בחוטי מתכת, מה שהופך אותו לפתרון האידאלי ליישור השיניים.

היתרונות של יישור שיניים שקוף

  • אסתטיקה ודיסקרטיות – אחד היתרונות העיקריים של יישור שיניים שקוף הוא כאמור הדיסקרטיות שלו. הפלטות השקופות הן כמעט בלתי נראות, ומאפשרות לעבור את התהליך ללא טרדות ומחשבות שמגיעות לעתים קרובות כאשר מתקינים גשר או פלטות בשיניים. משום כך, זו אופציה מצוינת למבוגרים שרוצים לשמור על מראה מקצועי תוך כדי יישור שיניים.
  • נוחות מרבית – הפלטות שלך Invisalign עשויות מפלסטיק חלק וגמיש, מה שהופך אותן לנוחות יותר להרכבה מאשר סמכים כך ניתן להמשיך ליהנות מהמאכלים והמשקאות האהובים מבלי לדאוג לפגיעה בתהליך יישור השיניים.
  • שיפור היגיינת הפה – כולם יודעים שלא קל לשמור על היגיינת הפה כשיש פלטות או גשר בשיניים, מכיוון שחלקיקי מזון יכולים להילכד בקלות בין הריבועים הקטנים של הפלטה. כך, את הפלטות של אינויזליין אפשר לשלוף בכל פעם שרוצים לצחצח שיניים או להשתמש בחוט דנטלי.
  • פלטה מותאמת אישית – לכל אדם מבנה שיניים שונה, כך שפלטה אחת לא תוכל להתאים לכמה אנשים. מסיבה זו, נעשה שימוש בטכנולוגיית הדמיה וצילום מתקדמת, כדי להבטיח שהפלטה תתאים בצורה מושלמת למבנה הפה הספציפי.

יש לכם חששות? תנו לנו לעזור לכם!

אחת הדאגות הנפוצות בקרב מבוגרים השוקלים לעבור יישור שיניים שקוף הוא הזמן והמחויבות הנדרשים לטיפול. למרבה המזל, יישור שיניים אינויזליין מאופיין בזמן טיפול קצר יותר, כאשר לרוב התהליך מסתיים תוך תקופה של בין 12 עד 18 חודשים. בנוסף, מכיוון שהפלטות נשלפות, ניתן להתאים אותן בקלות ללוח הזמנים העמוס מבלי להפריע לשגרת היום יום.

בנוסף, קיים כמובן שיקול העלות. חשוב לציין שעל אף שטיפול האינויזליין עלול להיות יקר יותר, שווה לבדוק אם הביטוח שלכם מכסה חלק ממנו. בנוסף, הנוחות המרבית וזמן הטיפול הקצר, מפצים גם הם על העלות ומבטיחים תוצאות מעולות, כאמור.

מעל לכל, חשוב לציין כי זה נורמלי לחוות אי נוחות מסוימת כאשר מרכיבים לראשונה פלטות שיניים, אנחנו יודעים שייתכן שזה מטריד אותך מעט. הרי איך אפשר לתפקד כשלוחץ ולא נעים בתוך הפה? עם זאת, חשוב  לציין שאי הנוחות הזו עוברת ממש בתוך מספר ימים, כך שתוכל ליהנות מתהליך יעיל ואפקטיבי ללא כאבים.

אתם לא חייבים לסבול בשביל החיוך שלכם!

לסיכומו של עניין, יישור שיניים שקוף מציע פתרון דיסקרטי, נוח ויעיל למבוגרים אשר תמיד חמקו מהצורך ליישר את השיניים, בשל חששות כאלו ואחרים. כעת כשאתם יודעים עד כמה זה קל, נגיש וידידותי, הגיע הזמן שלכם להחזיר לעצמכם את החיוך המושלם – תוך זמן קצר, עם מינימום אי נוחות ובעיקר, עם אפשרות להתאים את הטיפול לצרכים והדרישות שלכם.