יישור שיניים אינויזליין: יישור שיניים אסתטי ויעיל

טכנולוגיית יישור השיניים התפתחה רבות בשנים האחרונות וכיום אפשר להשיג תוצאות נפלאות תוך זמן קצר יותר ובמראה אסתטי יותר של ההתקנים. קיימות מספר שיטות ליישור השיניים, יישור שיניים פנימי או חיצוני, יישור שיניים שקוף ומגוון שיטות שונות שבסיסן הוא או התקן קבוע למשך כל תקופת הטיפול או התקן נייד הניתן להסרה, אך גם אותו יש לשאת רוב שעות היממה על מנת להגיע לתוצאות המהירות והטובות יותר.

השיטה הטובה ביותר ליישור השן – יישור שיניים אינויזליין

רבים שואלים מה זה יישור שיניים אינויזליין? מדובר בשיטת טיפול ליישור שיניים הקיימת כבר זמן רב יחסית, אך בשנים האחרונות השיטה התפתחה והפכה מדויקת יותר תודות להתפתחות הטכנולוגית, שמייצרת הדמיות תלת ממד אשר בעזרתן בונים את התקני הגשר השקופים או את הקשתיות – בצורה מושלמת לחלל הפה ולשיניים של כל מטופל ומטופלת בהתאמה אישית.

בשיטת אינויזליין, משתמשים בקשתיות פלסטיק שקופות ודקות הנבנות בהתאמה אישית, המאפשרות למטופל ליהנות מטיפול שאינו כואב ומהתקן נוח לנשיאה שלא נראה כמו משהו מאיים המותקן בפה כפי שהיה בעבר.

שקוף, לא כואב, נוח לנשיאה – יישור שיניים אינויזליין

בין היתרונות הרבים של קשתיות האינויזליין אפשר לציין כמה:

  • נוחות נשיאה  – הקשתיות קלות להכנסה והוצאה מהפה ללא בעיה ומאפשרות דינמיות רבה בנשיאתן אף על פי שרצוי להשאירן כמה שיותר זמן בפה וכמעט כל היממה ולהוציא אותן רק על מנת לנקות אותן או לאכול. ככל שתקפידו על נשיאתן זמן רב יותר כך תוצאות הטיפול תהיינה טובות יותר כאשר את הקשתיות יש להחליף מדי כמה שבועות בהתאם להוראות המטפל והתקדמות הטיפול.
  • אסתטיות – גורם חשוב לרבים. בניגוד לרסנים ולפלטות המתכת קשתיות האינויזליין השקופות אסתטיות הרבה יותר, לא בולטות ואפילו מושכות את העין כך שכל אחד ואחת ובמיוחד בני נוער יכולים לשאת אותן בגאווה ללא כל קושי ואולי אפילו להשוויץ בהן באביזר קישוט או אביזר טרנדי.
  • תוצאות מעולות תוך זמן קצר – כמובן שנוחות הנשיאה והמראה המצודד לא היו שווים כלום לולא התוצאות הטובות מספקות קשתיות האינויזליין. הודות למבנה האישי והצורה המתאימה באופן מושלם לכל אחת מהשיניים ולחלל הפה של המטופל, תהליך יישור השיניים יעיל ואפקטיבי במיוחד ומאפשר להגיע לתוצאות הרצויות וליהנות משיניים ישרות ומסודרות בסוף הטיפול .

שיניים ישרות בעלות מראה אסתטי – יישור שיניים אינויזליין

בני נוער והורים רבים בוחרים בשיטת טיפול זו המחליפה את השיטות הישנות תודות לכל היתרונות שהזכרנו לעיל: נוחות הרכבה, קלות ההסרה והניקוי, המראה האסתטי והחשוב מכולם: אפקטיביות הטיפול. טיפול זה מתאים כמעט לכל המקרים של שיניים עקומות, שיניים הפונות לכיוונים שונים, שיניים עם רווחים גדלים מדי, לסת בולטת ועוד.

מתעניינים בהתקנת קשתית אינויזליין שקופה לכם או לילדכם? פנו לרופא מומחה וקבלו ייעוץ מקצועי ומידע נוסף על השיטה, ההבדלים בינה לבין שיטות יישור שיניים אחרות ויתרונות השיטה.

המילה האחרונה בתחום טיפולי יישור השיניים – יישור שיניים אינויזליין

הנה כל השלבים בדרך להתאמת קשתית אינויזליין שקופה ליישור השיניים בקלות ובמהירות:

  • ייעוץ ואבחון – קיימים מקרים בהם לא ניתן להשתמש בשיטה זו כמו במקרים של דלקת חניכיים ועוד לכן חשוב ללכת לגשת לפגישת אבחון ויעוץ ולבדוק האם אתם יכולים להשתמש בהתקן זה. במהלך האבחון תוכלו לעבור בדיקת שיניים מקיפה ולקבל צילומים של השיניים.
  • סריקה ומדידה – לאחר שהחלטתם ללכת על שיטת טיפול זו תבנו יחד עם הרופא המטפל תוכנית שלמה הכוללת מדידות וצילומים של כל השיניים וחלל הפה.
  • הדמיית תלת ממד – זהו החלק החשוב ביותר והבסיס עליו מיוצרות הקשתיות. לאחר שההדמיה תעבור לייצור תוכלו לקבל את המוצר המוגמר: קשתיות יישור השיניים השקופות והחדשות שלכם!
  • תיקונים והתאמות – במהלך תקופת הטיפול תקבלו סדרת קשתיות שונות להחלפה ותצטרכו לבצע תיקונים במידת הצורך.
  • ביקורות – חלק מהתהליך הוא בחינת הרופא המטפל את מצב השיניים במסגרת התהליך, הערכת שינויים וביצוע התאמות נוספות במידת הצורך.

דגשים שיש לשים לב אליהם בנשיאת קשתית אינויזליין

כמובן שחשוב לשמור על הקשתיות ולא לאבד אותן שכן מלבד העובדה שהן עלו כסף יהיה צורך לעבור את כל התהליך מחדש או לכל הפחות לחכות ליצור של קשתית חדשה וכך הטיפול יתעכב וייפגע. כמו כן, חשוב לא לעקם את הקשתיות שכן דבר כזה עלול לגרום לפגיעה בתוכנית יישור השיניים שלכם.

חשוב לדעת: רק אורתודנט מוסמך רשאי ויכול לבצע את הטיפול וכיוון שכך ומכיוון שמדובר בשיניים שלכם ובתוצאות שילוו אתכם שנים רבות קדימה, כדאי לבחור רופא מטפל מנוסה המכיר את השיטה ובעל האמצעים הטכנולוגיים המאפשרים לו להפיק את הקשתיות האיכותיות ביותר ולהתאים אותן בצורה מדויקת למטופל.

בנוגע לאכילה ולעיסה, אין הגבלות מיוחדות וניתן להכניס ולהוציא את הקשתית בקלות רבה לפני ואחרי האוכל, אולם עדיף להימנע מלעיסת מסטיק עם הקשתית בתוך הפה ורצוי לנסות להימנע מאכילת מאכלים שיכולים להזיק לה כמו מאכילים שיכולים להכתים אותה או מאכלים ומשקאות חמים מדי שעלולים לפגוע בחומר ממנו היא עשויה. כמו כן, בעניין ניקיון ותחזוקה ובהמשך ישיר לאכילה כמובן שחשוב להקפיד לנקות את הקשתית מדי פעם גם למען הריח המופק מהפה וגם למען הבריאות ושמירה על היגיינת הפה.

לסיכום, יישור שיניים בטכנולוגיית אינויזליין הוא אחד הטיפולים המתקדמים ביותר הקיימים היום והוא נעשה ללא כאב, בנוחות מלאה ועם תוצאות נהדרות שיובילו אתכם לחיוך קורן, אסתטי ויפה. בכל מקרה, חשוב שתתייעצו עם רופא מומחה ומנוסה בתחום האורתודנטיה לפני שאתם נכנסים לתהליך, ותזכרו השיניים זה כרטיס הביקור שלנו, חשוב לשמור עליהן בריאות, אסתטיות ויפות.