האם מאוחר ליישור שיניים?

כשמדברים על טיפול אורתודונטי, המחשבה הראשונה תהיה לעיתים קרובות קשורה לילדים ובני נוער, אך למען האמת מדובר בטיפול שיוכל להועיל רבות גם למבוגרים. ובאמת, בשנים האחרונות מבוגרים רבים אשר נמנעו בילדותם מטיפול יישור שיניים על אף שבהחלט היה צורך בכך, נחשפים לאפשרות של יישור שיניים למבוגריםומחליטים ללכת על זה, ולגלות שמדובר בשדרוג משמעותי לאיכות חייהם.

כיצד יישור שיניים למבוגרים יוכל להועיל להם?

יישור שיניים למבוגרים חיוני להם מכמה סיבות. ראשית, הוא משפר את בריאות השיניים ואת תפקודן על ידי תיקון שיניים שאינן ישרות. כאמור, שיניים שאינן ישרות עלולות לגרום לבעיות בלעיסה, בעיות לסת ועוד. טיפול בבעיות אלה, מבטיח בריאות פה טובה יותר וסיכון מופחת למחלות חניכיים, עששת ואובדן שיניים.

שנית, טיפול אורתודונטי יכול לשפר את הביטחון העצמי ואת האסתטיקה של מראה הפה. חיוך ישר ומנצח נתפס לעתים קרובות כמושך יותר ויכול להגביר את ההערכה העצמית של האדם. זה בלבד, מוכיח את ההשפעה החיובית הכה חשובה שיש ליישור השיניים.

אל תחכו, קבעו ייעוץ עבור יישור שיניים למבוגרים בהקדם

עדיין לא הצלחנו לשכנע אתכם? ובכן, אספנו כמה סיבות שישכנעו אתכם לקבוע יישור שיניים למבוגריםכמה שיותר מהר;

  • חשוב לדעת שהגיל אינו גורם מגביל בכל הנוגע להשגת התוצאות הרצויות. למרות שזה עשוי לקחת קצת יותר זמן לראות שיפור עקב צמיחה איטית יותר של העצם המאפיינת מבוגרים, התוצאות הסופיות עדיין ניתנות להשגה.
  • כיום, ישנן אפשרויות טיפול מהירות יותר למבוגרים. ההתקדמות הטכנולוגית הובילה לפיתוח טיפולים כמו פלטות שקופות המציעות תוצאות מהירות יותר בהשוואה לסמכים מסורתיים ובאופן דיסקרטי, כך שאין כל צורך לחוש מובכים.
  • הטיפול האורתודנטי מסייע רבות לשיפור היגיינת הפה והבריאות הכללית. שיניים ישרות קלות יותר לניקוי, ומפחיתות את הסיכון להצטברות פלאק והיווצרות מחלות חניכיים ועששת. יתר על כן, כאשר השיניים ישרות, הדבר מונע שחיקה של אמייל השן, אשר עלולה להוביל לרגישות ולבעיות שיניים אחרות.

סוגי טיפולים אורתודונטים זמינים למבוגרים

קיימים טיפולים אורתודונטים שונים למבוגרים, כל אחד מגיע עם יתרונות וחסרונות משלו. הפלטה המסורתית, למרות יעילותה הרבה, מרתיעה מבוגרים רבים בשל העובדה שהיא כה בולטת. עדיין קיימת סטיגמה ילדותית על גשר וריבועים בשיניים, כך שמבוגרים אשר צריכים לקום בכל בוקר לעבודה עלולים לחוש שלא בנוח. כך, פלטות שקופות כגון אינויזליין מציעות חלופה דיסקרטית יותר אותה ניתן להסיר, לנקות ולהחליף מתי שרק רוצים.

אופציה נוספת היא פלטה העשויה מחומר אשר מדמה את צבע השיניים, כך שהוא עצמו כמעט בלתי נראה. בזמנים בהם החשיבות הרבה של יישור שיניים למבוגרים הופכת ברורה יותר, בהחלט אי אפשר להתכחש לכך שנוצרו פתרונות נפלאים המאפשרים לכל המבקש ליצור לעצמו חיוך מושלם ואסתטי.

לכל אחד מגיע לחייך מאוזן לאוזן

טיפול אורתודונטי למבוגרים מומלץ מאוד, שכן הוא יכול לשפר את בריאות השיניים, לשפר את הביטחון העצמי ולמנוע סיבוכים דנטליים נוספים. עם אפשרויות טיפול שונות זמינות, מעולם לא היה זמן טוב יותר לילדים, נוער ומבוגרים כאחד ליצור לעצמם את החיוך המנצח.

שימו לב כי חשוב להתייעץ עם אורתודנט כדי לקבל ייעוץ מותאם אישית ולהבטיח שבסופו של דבר תקבלו את הפלטה המדויקת לא רק לצרכים והדרישות שלכם, אלא באופן ספציפי לצורת ומידת הלסת שלכם. זו נקודה קריטית שכן אם הפלטה אינה מתאימה, הרי שאתם עלולים לחוש אי נוחות שתפריע למהלך הטיפול. לכן, חשוב לבחור איש או אשת מקצוע המתמחים בטיפולי יישור שיניים למבוגרים ברמה הגבוהה והמדויקת ביותר.